دسته‌ها
اینستاگرام

بهترین تکنیک های افزایش بازدید استوری (دائمی و رایگان)

استوری یکی از قابلیت­های جذاب اینستاگرام است که چند سال پیش برای کاربران این پلتفرم فعال شد و از آن پس محلی برای اطلاع رسانی سریع، تبلیغات، اشتراک گذاری روزمرگی­ها و… شد. به همین واسطه معمولا استوری برای صاحبین پیج­های اینستاگرامی تقریبا مهمترین بخش است که دائما در حال تلاش برای افزایش بازدید آن هستند.

در این مطلب قصد داریم به طور کامل روش­های افزایش ویو استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم تا بتوانید بیشترین بازدهی را از استوری­های خود دریافت کنید.

فهرست مطالب این نوشته

استفاده از هشتگ

برای افزایش ویو استوری‌های خود با استفاده از هشتگ­ها، به نکات زیر توجه داشته باشید:

استفاده از هشتگ‌های مرتبط

سعی کنید همیشه هشتگ‌هایی انتخاب کنید که مرتبط با محتوای شما و حوزه فعالیت‌تان باشند. این کار باعث جلب توجه افرادی می‌شود که به موضوعات مشابه با موضوع پیج شما علاقه‌مند هستند. در نتیجه می­توانید مخاطبین هدف بیشتری را جذب کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنما کامل هشتگ گذاری

عدم زیاده‌روی در استفاده از هشتگ­ها 

در هر استوری به اندازه از هشتگ‌ها استفاده کنید به صورتی که محتوای شما مفهوم و واضح باشد. زیاده‌روی ممکن است به جای کمک به جذب بازدیدکنندگان، باعث کاهش توجه کاربران هم بشود.

خودداری از بکار بردن هشتگ‌های اسپم

صرفا از هشتگ‌های عام و ترند که به صورت اسپمی و بدون ارتباط با محتوای شما استفاده می‌شوند، خودداری کنید.

استفاده از هشتگ‌های رقبا

مطالعه و استفاده از هشتگ‌های مورد استفاده رقبا در اینستاگرام می‌تواند به جذب مخاطبان بیشتر به پیج شما کمک کند.

ساختن هشتگ اختصاصی

یک هشتگ اختصاصی برای کسب و کار یا محتوای خود ایجاد کنید. این کار می‌تواند به ارتقای برند شما کمک کند و دنبال کنندگان پیج را به اشتراک‌گذاری این هشتگ ترغیب کند.

الگو گرفتن از پیج‌های پرطرفدار

الگوی هشتگ‌های استوری پیج‌های محبوب در حوزه خود را بررسی کنید و از همین الگوها در متن استوری­های خود هم استفاده کنید.

استفاده از هشتگ‌های ترند

با بررسی هشتگ‌های ترند در زمان حال، می‌توانید از آخرین موضوعات مورد توجه و ترند استفاده کنید و به این ترتیب بیشترین توجه را به سمت پیج‌تان هدایت کنید.

قرار دادن تگ لوکیشن

برای افزایش ویو رایگان استوری از طریق استفاده از تگ لوکیشن (موقعیت مکانی) در اینستاگرام، حتما به نکات زیر توجه کنید:

استفاده از لوکیشن در استوری

هنگام اشتراک‌گذاری استوری، موقعیت مکانی خود را هم تگ کنید. این کار باعث می‌شود استوری شما در لیست استوری‌های مرتبط با آن موقعیت نمایش داده شود.

انتخاب موقعیت معروف

هنگام تگ کردن لوکیشن، بهتر است مکان‌های محلی یا معروف را انتخاب کنید. چون معمولا افراد بیشتری مکان‌های شناخته‌ شده را جستجو می‌کنند.

تعامل با استوری‌های مکانی دیگر

با برقراری تعامل با استوری‌های دیگر کاربران در همان موقعیت، احتمال دیده شدن استوری شما توسط کاربران محلی هم بیشتر می‌شود.

استفاده از موقعیت‌های پر طرفدار

اگر می‌خواهید بازدید استوری بیشتری داشته باشید، از موقعیت‌های پرطرفدار و ترند استفاده کنید. این موقعیت‌ها بیشترین تعداد جستجو و تعامل را در پیش خواهند داشت.

همچنین شما می­توانید از خدمات دانلود استوری اینستاگرام سایت فالوده هم استفاده کنید.

استفاده از نظرسنجی در استوری ها

برای افزایش ویو استوری رایگان و همچنین تعامل پیج تان، می‌توانید از قابلیت Poll یا نظرسنجی در اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید. برای این کار طبق نکات زیر پیش بروید بروید:

طرح سوالات جذاب

سوالاتی را مطرح کنید که تا سر حد امکان جذاب و جالب باشند به طوری که کاربران تشویق و ترغیب به پاسخ و مشارکت بشوند.

استفاده از تصاویر جذاب

تصاویر با کیفیت و جذاب را با استیکر Poll ترکیب کنید تا توجه بیشتری جلب شود.

برنامه‌ریزی و موقعیت‌یابی مناسب

 از استیکر Poll به‌ صورت استراتژیک استفاده کنید. بهتر است در زمان‌هایی که فعالیت کاربران بیشتر است، از این قابلیت استفاده کنید. زمان پیشنهادی برای برگزاری نظرسنجی ظهر و شب است.

ترکیب نظرسنجی با محتوای متنی

محتوای متنی جذاب را با استیکر Poll ترکیب کنید تا سوالات شما بیشتر جلب توجه کنند.

اشتراک‌گذاری نتایج

پس از گذشت مدت زمان مشخص، حتما نتایج نظرسنجی را در استوری به اشتراک بگذارید. این کار باعث ایجاد تعامل بیشتر با  کاربران می‌شود.

استفاده از ایده‌های خلاقانه

از ایده‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد برای سوالات و نظرسنجی‌های خود استفاده کنید تا کاربران ترغیب به مشارکت بیشتر شوند.

تشویق به اشتراک‌گذاری

در سوالات خود از دنبال کنندگان‌تان بخواهید که نتایج را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این کار باعث افزایش دامنه تاثیرگذاری شما می‌شود.

با این روش‌ها، می‌توانید از استیکر Poll به بهترین شکل ممکن برای افزایش بازدید استوری برای همیشه

 و تعامل با کاربران خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: افزایش ویو استوری تلگرام

اشتراک گذاری بخشی از محتوای پست در استوری

برای افزایش ویو استوری، می‌توانید یک بخش از محتوای پست‌های‌تان را به استوری منتقل کنید. در ادامه نحوه اجرای این روش را در چند مرحله توضیح می­دهیم:

ایجاد پست اصلی

یک پست با محتوای مرتبط با محصول یا تخفیف­های خود ایجاد کنید. این پست باید بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند و به آنها اطلاعات کافی را در این رابطه ارائه دهد.

ایجاد استوری مرتبط

حالا بخشی از این محتوا را به عنوان نمونه یک ویدیو کوتاه یا تصویری اجمالی، در استوری اینستاگرام قرار دهید.

اطلاع‌ رسانی در پست اصلی

در پست اصلی، دنبال کنندگان را ترغیب کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر به استوری مراجعه کنند. مثلاً در کپشن پست یا با افزودن یک اسلاید جداگانه اعلام کنید که ویدیوها یا تصاویر مرتبط دیگر در استوری پیج موجود هستند.

ترتیب ارائه اطلاعات

سعی کنید تا حد امکان اطلاعات کلی را در پست اصلی به مخاطبان ارائه دهید و محتوای استوری را برای تکمیل و جذاب‌تر کردن اطلاعات در نظر بگیرید.

ترکیب با تبلیغات

اگر تخفیفات یا پیشنهادات ویژه در محتوای پست اصلی وجود دارد، این اطلاعات را به صورت جداگانه در استوری هم به اشتراک بگذارید.

تعامل بیشتر با کاربران هدفمند

حتما از تگ کردن برخی کاربران یا دعوت آن‌ها به مشارکت در استوری با استفاده از استیکرها یا سوالات تعاملی استفاده کنید.

با این روش، می‌توانید محتواهای‌تان را به شکل جذاب‌تری در اختیار کاربران قرار دهید و در نتیجه با افزایش تعامل، بازدید استوری دائمی پیج شما هم افزایش می­یابد.

قرار دادن استوری های مناسبتی

استفاده از استوری‌های مناسبتی یک روش موثر برای افزایش تعامل و جلب توجه دنبال کنندگان است. به طور کلی رویدادها و مناسبت­ها می‌توانند محتوای استور­ی­های شما را به روز و جذاب کنند. در ادامه نکاتی برای دریافت بازدهی بیشتر از استوری‌های مناسبتی را ذکر می­کنیم:

استوری های متنوع در مناسبت‌های مختلف

از مناسبت‌های مختلف نهایت استفاده را ببرید؛ از تعطیلات رسمی گرفته تا رویدادهای جهانی یا حتی مناسبت‌های مرتبط با حوزه کسب و کار خودتان.

ارتباط با مخاطبان

در استوری‌های مناسبتی، سعی کنید با مخاطبان ارتباط بیشتری برقرار کنید. سوال بپرسید و از این طریق از آنها بخواهید با شما تعامل داشته باشند.

استفاده از الگوها و طرح‌ها

از الگوها و طرح‌های مرتبط با هر مناسبت استفاده کنید تا استوری شما بیشتر جلب توجه کند.

قرار دادن استوری‌های اختصاصی 

سعی کنید محتوای مناسبتی خود را با تاکید بر اصالت و اختصاصی بودن ارائه دهید تا از رقبا متمایز شوید.

ارسال پیام تبریک و تشکر

از این فرصت برای ارسال تبریک به دنبال کنندگان‌تان یا تشکر از حمایت‌های آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از هشتگ‌ها

حتما هشتگ‌های مرتبط با مناسبت ها را در استوری‌های مناسبتی درج کنید.

تبلیغات و فروش

تا سر حد امکان تلاش کنید مناسبت‌ها را به یک فرصت برای تبلیغات و افزایش فروش تبدیل کنید.

برگزاری چالش در استوری ها

برگزاری مسابقات و چالش‌ها یک استراتژی موثر و جذاب برای جلب توجه و تعامل با کاربران در اینستاگرام است. برای دریافت بهترین نتیجه از این کار، به نکات زیر توجه داشته باشید:

انتخاب موضوع جذاب

موضوع مسابقه یا چالش باید جذاب و جالب باشد تا کاربران انگیزه کافی برای شرکت داشته باشند.

در نظر گرفتن جوایز ارزنده 

جوایز مسابقه باید جذاب و ارزشمند باشند تا افراد بیشتری برای شرکت در آن اقدام کنند. این جوایز می‌توانند محصولات شما، تخفیفات و… باشند.

انتشار استوری در زمان مناسب

همانطور که گفتیم انتشار استوری در زمان‌هایی که کاربران بیشترین فعالیت را دارند، احتمال افزایش بازدید و تعامل را تا حد زیادی افزایش می­دهد. به طور کلی، تازه‌ترین آمارها و تحقیقات نشان می‌دهند که اکثر کاربران ایرانی اینستاگرام در شب و اواخر هفته (پنج‌شنبه و جمعه) فعال‌تر هستند. بنابراین، برنامه‌ریزی برای انتشار استوری در این زمان‌ها می‌تواند به بهبود تعامل در نتیجه افزایش ویو استوری کمک کند.

خرید بازدید استوری

یکی دیگر از روش‌های موثر و عملی دیگر خرید بازدید استوری اینستاگرام است. در واقع شما می­توانید با خرید ویو برای استوری هایتان، تا حدی نرخ تعامل پیج‌تان را افزایش دهید. با این کار الگوریتم‌های اینستاگرام استور­ی‌های شما را جذاب و مهم در نظر می­گیرند و آنها را به دنبال کنندگان بیشتری نمایش خواهند داد. در صورت تمایل می­توانید از خدمات مجموعه فالوده در این زمینه استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: الگوریتم اینستاگرام در سال 2024

قرار دادن محتواهای کوتاه و اجمالی در استوری

توصیه‌ی متخصصان و کارشناسان حوزه رسانه‌های اجتماعی این است که از قرار دادن محتواهای طولانی در استوری خودداری کنید. به دلیل محدودیت زمانی و توجه کمتر کاربران به محتواهای طولانی در پلتفرم‌های اجتماعی، استفاده از متن نوشته در قالب چند اسلاید یا به شکل کوتاه و جذاب، می‌تواند تاثیر بیشتری برای افزایش بازدید استوری های پیج شما داشته باشد. توجه داشته باشید که در اینستاگرام، تصاویر و ویدیوها معمولاً بیشتر جلب توجه می­کنند. بنابراین، ترکیب محتوای تصویری با متن‌های کوتاه و جذاب می‌تواند به شما کمک کند تا پیام خود را به بهترین شکل منتقل کنید و شانس اشتراک گذاری استوری­های‌تان را افزایش دهید.

محتوا کوتاه برای استوری اینستاگرام

تعامل با دیگر پیج های مرتبط

از برقراری تعامل با صفحات مرتبط غافل نشوید. برقراری تعامل و تبادل با دیگر پیج­ها یک راه موثر برای افزایش بازدید استوری رایگان و همچنین جذب فالوورهای بیشتر است. این کار باعث می‌شود که مخاطبین هدفمند بیشتری با پیج شما آشنا شوند، از استوری هایتان دیدن کنند و در نهایت شما را دنبال کنند. پس به جای صرفا فالو کردن صفحات مرتبط،  سعی کنید با ارسال لایک، کامنت و به اشتراک‌گذاری محتوای آنها، ارتباطات موثرتری برقرار کنید. این کار باعث می‌شود که صفحات مورد نظر به شما توجه بیشتری داشته باشند و در راستای آن دنبال کنندگان آن پیج ها هم از بیشتر به صفحه شما توجه می­کنند. 

هایلایت کردن استوری ها

در آخر هم باید به هایلایت‌ کردن استوری ها اشاره کنیم که یکی از ابزارهای مهم اینستاگرام برای نگهداری و به اشتراک‌گذاری محتواهای مهم و ماندگار به حساب می­آید. با ایجاد هایلایت، می‌توانید استوری‌های خود را برای مدت زمان طولانی‌تری نگه دارید و به طور مداوم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بهتر است که هایلایت‌ها را بر اساس موضوعات و دسته‌بندی‌های مختلف ایجاد کنید تا مخاطبان به راحتی بتوانند محتواهای مورد نظر شان را پیدا کنند. همچنین به واسطه هایلایت کردن می­توانید استوری­های داستانی و پیوسته بیشتری بگذارید و. در صورت نیاز دنبال کنندگان‌تان را برای یادآوری موضوعات پیشین، به هایلایت‌های مربوطه هدایت کنید.

افزایش بازدید استوری؛ ساده اما نیازمند استمرار و خلاقیت

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات و تکنیک­های اصلی افزایش ویو استوری را به شما آموزش دهیم‌. در حال حاضر با اجرای این تکنیک­ها و در نظر گرفتن نکات ذکر شده می­توانید از استوری­های پیج خود به بهترین شکل بازدهی دریافت کنید و از این طریق با تبلیغات، فروش محصولات یا ارائه خدمات خود درآمد بیشتری کسب کنید.

همچنین در صورت نیاز می­توانید برای افزایش تاثیر بازدید استوری­ها بر پیج‌تان، از خدمات فروش ویو استوری اینستا مجموعه فالوده هم نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 13 =